Ma nemoj, baš Tito.Tito je pokupio sve koji su mrzeli Jugoslaviju, od slovenačkih, albanskih, protursko bosanskih muslimana, do crnogorskih separatista i pronemačkih nedićevaca i od njih napravio ni manje ni više jugoslovenske vlasti. I oni su imali dva zadatka, da naprave institucionalne pretpostavke, da se Jugoslavija razbije za sva vremena i one koji su sa najiskrenijim i najhumanističkijim pobudama bili za jugoslaviju progone i maltretiraju i prve od njih neprijatelje.Zna se kako su radile titove službe pogotovo spoljno političke. Uz retke izuzetke ništa radili nisu i ništa nisu ni znali. Simić ništa nije niti zna da radio kao ambasador.
Preporuke:
22
3
2
nedelja, 19 februar 2012 12:58
Vojin
Veoma interesantan je lik ovaj Predrag Simic...Moze satima i satima da prica a da nista bitno ne kaze!!!
Preporuke:
30
4
3
nedelja, 19 februar 2012 13:08
Dag
Sve je to lepo i tačno, samo je previše fatalistički. Amerikancima se ne možemo dodvoriti nikako, osim priznanjem te njihove države, a i tada pitanje je šta bi dobili, osim tapšanja po ramenu.
Prema tome, zaokret! Uvek postoje rešenja. Problem je samo u tome što ovi naši, i DS i SNS, neće rešenje nego pare, jer bez (tuđih) para ne umeju da vladaju.
Preporuke:
26
1
4
nedelja, 19 februar 2012 13:08
Žiko
Srbi ko Srbi, uvijek su tražili mišljenje drugih, svoje nisu imali ili ga nisu uvažavali, tj. nisu bili dosledni sebi i tako su postali zavisnici od tudjih interesa. Oduvjek su se dijelili na one koji su za Zapad i one koji su za Rusiju. Ako nas je Zapad gotovo uvijek uspjevao prevariti, Rusi su nam redovno okretali ledja kada je bilo najpotrebnije. Uostalom nije li upitno i to da se ti veliki, Rusija i Amerika, tajno ne dogovaraju koje korake da preduzmu, naravno svaka u svom interesu. Ništa nismo naučili i totalno loša politika zavisnosti nas je dovela dokle nas je dovela....na loše. Neki novi Tito ne može pomoći iz dva razloga. Prvi je zato što Srbi nebi nipošto prihvatili takvog a da nije Srbin a drugi je što medju Srbima nije moguće stvoriti novog Tita.
Preporuke:
2
17
5
nedelja, 19 februar 2012 13:09
Spetcnaz
I onda kad se "mesija " pojavi , odigramo jedno kolektivno kozaračko kolo al na taktove Betovena ....
Preporuke:
23
2
6
nedelja, 19 februar 2012 13:55
jezivi
"Kad Britanski ambasador sastavlja srpsku vladu, američki ambasador mu se meša u posao" - pročitah negdje.
Ko narod za šta pita i ko drži do njegovog mišljenja?
Proforme izlazi i bira.
Predizborna retorika stranaka može biti ovakva ili onakva, ali kad se formira vlada, srpski brod uvek plovi ka zapadu.
A razni titići nameću Tita jedino Srbima na prostoru bivše Jugoslavije.
Preporuke:
24
1
7
nedelja, 19 februar 2012 14:27
Zoran Đorđević
jer bojim se da bi za politiku neutralnosti morali da imamo ili novog Tita ili potpuno drugačiju istorijsku epohu od ove u kojoj živimo.
Simiću, molim Vas, o kakvoj neutralnosti pričate u Brozovom vremenu?
Da ne pišem ponovo isto, potpisujem sve što je napisao Siniša, prvi komentator.
Preporuke:
11
3
8
nedelja, 19 februar 2012 14:51
Marko Radovanović
Ne sećam se kad sam od ovog čoveka čuo neki pametan predlog.
Preporuke:
13
2
9
nedelja, 19 februar 2012 15:09
Milorad Stanojlović
NESVRSTANOST - NEPOTREBNA OPCIJA
Ne verujem, da je poštovani G. Simić izjavio ovakvu bedastoću.Jednostavno, to ne liči na njega.
Zašto?
Prvo, Jugoslavija, Tito i Koča Popović nisu vodili neutralnu politku nego - nesvrstanu. To nije isto.
Drugo, sve kolonijalne zemlje su postale neokolonijalne i prešle u "nadležnost" Amerike.
Kolonijalne zemlje, evropske, azijske i ostale, poražene su i povukle se iz ovog raja na zemlji, zahvaljujući Titu; između ostalog.
Tu sad Tito, Srbi i srpska diplomatija nemaju šta više da rade, a i rejting im je otišao u pakao.
Neutralnost je strateška opcija za ozbiljne ljude i države; uz sofisticiranu logistiku.
A, što se tiče samog Tita, tu Srbi moraju da sačekaju šta će reći i učiniti ostale BJR; već po srpskom običaju - da hleb pada s neba.
Bukvalno!
S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
4
6
10
nedelja, 19 februar 2012 15:27
Uskokovic Sasa
Pomalo naivna analiza od jednog profesora i bivseg diplomate. Iako nemam lepo misljenje o radu nase diplomatije poslednjih 12 godina, ona apsolutno nije kriva za to sto su nasi odnosi sa Amerikancima i dalje losi. Sta god ucinili, koliko god se dodvoravali, njihova politika se prema nama ne menja. U njihovoj proekciji mi smo mali Rusi i to je jednostavno tako. Zaista ne znam i cemu vise to velicanje Djindjiceve politike, ona je u praksi dozivela totalni fijasko. Slozio bih se da je politika neutralnosti neodrziva. Mislim da je potpuno prirodno da se sto vise vezujemo za Rusiju. Mislim da i Kostunica iz taktickih razloga predlaze neutralnost, verujem da bi i on na vlasti radio na sto vecem zblizavanju sa Rusijom. Sto se tice konstatacije da zapad ne interesuje previse ko ce u Srbiji pobediti, mislim da je tacna. Nema nikakve sustinske razlike izmedju naprednjaka i demokrata, razlike su samo personalne.
Preporuke:
16
1
11
nedelja, 19 februar 2012 16:38
Rio Lobo
Meni ovde ipak izgleda da nas Simić "preparira" i priprema za neke "novosti" koje su izvesne. Lepo i dosta mudro to čini pa 'ajde da i to sačekamo, sad će mart...
Preporuke:
6
4
12
nedelja, 19 februar 2012 18:45
Nole
Svaki put kada slušam g. Simića ili kada čitam njegove izjave pitam se kakve je savete Koštunica dobijao od ovakvog savetnika? Ovaj čovek je u najmanju ruku konfuzan. Valjda zato više i nije savetnik.
Preporuke:
3
0
13
nedelja, 19 februar 2012 18:52
paja patak
“Za politiku neutralnosti potreban je novi Tito.....ocenjuje u intervju za „Dnevnik“ profesor FPN i vrstan stručnjak za međunarodne odnose dr Predrag Simić” . Vrstan stručnjak?? Baš mi je “vrsna“ i ta struka u kojoj takve drže za vrsne stručnjake. Zar je moguće da on stvarno veruje da je onaj drugorazredni žicaroš i međunarodni prevarant “Tito“ – ili kako se već zvao, uopšte bio u stanju da sam osmisli i ostvari onaj blok “nesvrstanih“, a nije bio običan izvođač radova, jer je velikima u tom trenutku međunarodnih odnosa (prećutno) odgovaralo da to bude tako? Kada se situacija izmenila, i komunizam pao, taj “pokret“ se istopio kao sneg na suncu.
Preporuke:
8
1
14
nedelja, 19 februar 2012 20:34
hiperborejac
Zamislite Koštunicu sa pionirskom maramom :-)
Preporuke:
2
1
15
nedelja, 19 februar 2012 21:22
Milos Stankovic
Simic nevesto pokusava u istu ravan da stavi Konuzina, ambasadora zemlje koja nam je osvedoceni prijatelj i kakav-takav zastitnik, i Masa, koji to sigurno nije, vec podrzava sve srpske neprijatelje. Covek se pita kako je osoba koja ne uocava razliku izmedju pomenutih ambsaadora mogla da bude ambasador Srbije u tako znacajnoj zemji kao sto je Francuska.
Preporuke:
6
0
16
nedelja, 19 februar 2012 22:52
fristajlo
Ovoliko nezaposlenih bravara, naći će se jedan...
Preporuke:
5
0
17
ponedeljak, 20 februar 2012 01:15
trn
Gospodine Simicu,
Ako vam je Tito toliko mio, otidite u kucu cveca, iskopajte ga i nosite kuci. Bicete i vi srecni, bice i cela Srbija. I Srbija ce vam biti zahvalna.
Preporuke:
2
0
18
ponedeljak, 20 februar 2012 11:32
Kosta
Jel' vi to ozbiljno, g. Simicu? Ili je to sala, zaostala iz onog doba?
Prema tome, zaokret! Uvek postoje rešenja. Problem je samo u tome što ovi naši, i DS i SNS, neće rešenje nego pare, jer bez (tuđih) para ne umeju da vladaju.
Ko narod za šta pita i ko drži do njegovog mišljenja?
Proforme izlazi i bira.
Predizborna retorika stranaka može biti ovakva ili onakva, ali kad se formira vlada, srpski brod uvek plovi ka zapadu.
A razni titići nameću Tita jedino Srbima na prostoru bivše Jugoslavije.
Simiću, molim Vas, o kakvoj neutralnosti pričate u Brozovom vremenu?
Da ne pišem ponovo isto, potpisujem sve što je napisao Siniša, prvi komentator.
Ne verujem, da je poštovani G. Simić izjavio ovakvu bedastoću.Jednostavno, to ne liči na njega.
Zašto?
Prvo, Jugoslavija, Tito i Koča Popović nisu vodili neutralnu politku nego - nesvrstanu. To nije isto.
Drugo, sve kolonijalne zemlje su postale neokolonijalne i prešle u "nadležnost" Amerike.
Kolonijalne zemlje, evropske, azijske i ostale, poražene su i povukle se iz ovog raja na zemlji, zahvaljujući Titu; između ostalog.
Tu sad Tito, Srbi i srpska diplomatija nemaju šta više da rade, a i rejting im je otišao u pakao.
Neutralnost je strateška opcija za ozbiljne ljude i države; uz sofisticiranu logistiku.
A, što se tiče samog Tita, tu Srbi moraju da sačekaju šta će reći i učiniti ostale BJR; već po srpskom običaju - da hleb pada s neba.
Bukvalno!
S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Ako vam je Tito toliko mio, otidite u kucu cveca, iskopajte ga i nosite kuci. Bicete i vi srecni, bice i cela Srbija. I Srbija ce vam biti zahvalna.